نوشته شده توسط : شهرام
هميشه وقتي سوال مي شود كه كدام يك از شركت هاي نرم افزاري هستند كه علاوه بر قدرت و امنيتي كه با خود به همراه مي آورند از گذشته تا به حال فعاليت خود را ادامه داده اند ناخودآگاه ذهن كاربر به سمت كمپاني نرم افزار مك آفي معطوف مي شود. يك شركت نرم افزار بسيار قدرتمند در زمينه امنيت كه سال هاي سال است در ارائه بسته هاي امنيتي فعاليت كرده و امروزه هم به عنوان يكي از شركت هايي كه در اين زمينه بسيار قدرتمند عمل مي كند مطرح است.


McAfee كه هرساله بسته هاي جديد امنيتي خود را ارائه مي دهد داراي چندين مدل از نرم افزارهايي است كه براي تامين امنيت ارائه مي شوند. Internet Security يكي از اين بسته هاي امنيتي است كه داراي قابليت هاي فراواني براي تامين امنيت در مقابل انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و مواردي از اين دست ارائه شده است. اين نرم افزار قدرتمند كه نسخه 2010 آن به تازگي ارائه گشته قادر است تا با استفاده از يك بانك اطلاعات قدرتمند كه شامل قديمي ترين و جديدترين اطلاعات از فايل هاي مخرب است آن ها را شناسايي كرده و براي حذف آن ها اقدام كند. به روز رساني هاي مداومي كه شايد در طول يك روز بارها و بارها صورت پذيرد از مهم ترين خصوصياتي است كه در اكثر نرم افزار هاي شركت مك آفي به چشم مي خورد.



Internet Security مجموعا شامل 9 ابزار براي برقراري امنيت است. آنتي ويروسي قدرتمند ، مبارزي براي مقابله با جاسوس افزارها ، آنتي اسپم ، تامين امنيت در سايت ها ، دو ديوارآتش قدرتمند ، ايمن ساز اطلاعات شخصي ، كنترل كاربران ، امنيت به صورت خصوصي و ابزاري براي تهيه نسخه پشتيبان كه هريك از اين ابزارها به عنوان يك نرم افزار جداگانه هم امروزه با برندهاي مختلف در دسترس قرار دارند. تكنولوژي هاي جديدي كه در اين نسخه به كار رفته باعث مي شود تا اسپم ها يا همان ايميل هاي تبليغاتي و مزاحم با درصد بالايي شناسايي شده و نرم افزار به صورت خودكار آن ها را حذف نمايد. عدم كاهش كارآيي سيستم و نصب سريع و آسان اين نسخه هم در كنار يك واسط كاربري جذاب قابليت هاي ديگري است كه كاربران بايد در استفاده از اين نرم افزار از آن ها مطلع باشند.



قابليت هاي كليدي نرم افزار McAfee Internet Security 2010 :
- عدم كاهش كارآيي سيستم
- وجود 9 نرم افزار براي برقراري امنيت
- به روز رساني هاي سريع و مداوم
- نصب سريع و آسان
- استفاده از دو راه براي ديوار آتش
- امكان تهيه نسخه پشتيبان از فايل ها
- استفاده از جديدترين تكنولوژي ها در بسته امنيتي
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- متدهاي جديد براي شناسايي اسپم ها
- سازگاري كامل با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهرام
نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.



مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Agnitum Outpost Security Suite Pro v7.0.2 :
- سرعت بالا در اسکن سیستم
- به روزرسانی های سریع
- گارد قدرتمند برای محافظت از نرم افزارها و فایل ها (جدید)
- امکان مدیریت دسترسی ها به نرم افزار
- قابلیت قفل کردن فایل یا فولدرهای خاص (جدید)
- دیوار آتش بهینه سازی شده (جدید)
- اسکن سریع فلش ها بعد از اتصال
- هماهنگ با دو پلتفرم 32 و 64 بیت از سیستم عامل ویندوز
- آنتی اسپم بسیار قدرتمند
- امکان اسکن فایل ها در شبکه
- مانیتورینگ لحظه به لحظه سیستم و شبکه
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- مبارزه با انواع جاسوس افزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد